Fast Fashion, Covid-19 та цифровий маркетинг – Зої Паркер
Пандемія Covid-19 сильно вплинула світову індустрію моди.
Цей період невизначеності наголошує на цінності цифрових каналів і демонструє ознаки значного прогресу в галузі цифрового маркетингу. Відмінним прикладом є шведська компанія Rudholm Group, яка пропонує концепцію під назвою ShareLabel. http://rudholmgroup.com/sharelabel/ додає унікальний QR-код разом з основними деталями на етикетці одягу. Скануючи код, споживач спрямовується на конкретну URL-адресу, де історія одягу може бути розказана у манері, яку хоче бренд (за допомогою відео, тексту чи зображень).
Пандемія Covid-19, що змусила бренди практично повністю перейти в онлайн, наголосила на цінності цифрових каналів для зв’язку зі споживачами та полегшення транзакцій.